kom nyss hem

När alex stack och jobbade så bestämde jag mig för att börja måla staketet. Vilket jag gjorde men efter en stund ringde mamma och frågade om vi skulle köra iväg till stan och det gjorde vi. Övningskörde dit & hem men egentligen övningskörde vi hela tiden för vi var inte alls i stan om vi frågar pappa. (a) Fick med mig hem ett par skor som jag har varit riktigt sugen på länge nu men då kostade dom alldeles för mycket. Plus att dom inte fanns i min storlek men idag hade jag väl tur, dom var sänkta 300kr och dom fanns i min storlek! :D Och jag blev överlycklig.

Idag har jag också hunnit vara på vårdcentralen och fick fixat nya piller, har dock inte hämtat ut dom. Sen körde vi vidare in till Malmö för att byta min stereo till röd. Men det gick fort. Så lite har man hunnit med idag. Men nu ska jag kolla vidare på Plastikturisterna.

Bilder lägger jag in så fort jag orkar lägga in nya bilder på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0