körkortsteori

Jag orkar snart inte hålla mina ögon öppna längre så jag ska snart starta tvn och lägga mig iordentligt. Tänkte bara skriva lite. Har pluggat en massa massa teori idag. Klarade två prov och började på en ny del som jag inte har läst så jätte mycket om och blev näääästan godkänd. Småstörigt när man är ett poäng ifrån godkänd men det gör ingenting för jag behöver verkligen plugga på det. Ska även ta riktigt tag i vägmärkena vilket är riktigt jävla tråkigt. Men tar jag bara tag i allt så ska jag förhoppningsvis ha mitt körkort om drygt en månad.

Idag mår jag piss! När jag gick upp ur sängen kände jag hur allt snurrade. Men jag klädde på mig och det kändes mer som feber. Har även ont i halsen och huvudet. Tog två ipren så det blev lite bättre men nu är jag bara sjukt trött och funderar på att somna i soffan lite. Även om jag sov 12 timmar inatt?!

Imorgon ska vi hem till Nicolina och festa till det! Jag hoppas jag blir bättre, men för att det ska hindra mig imorgon ska jag vara riktigt kass och det tror jag inte! Nu har helgen börjat för mig, helt underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0