lill lördag

Vaknade ju som sagt kl 6. Så fick gjort en körlektion, lite teori och halkan. Gjorde även mer teori när jag kom hem. Men underbart att halkan är över så nervös jag var för absolut ingenting! När alex stack och jobbade började jag nästan direkt med maten och sen åkte jag och mamma in till stan där mamma handlade en massa. Själv fick man bara med sig ett par strumpbyxor & en klämma. Nu ligger jag och tittar på något tv program och väntar på big brother sen ska jag nanna för jag har inte sovit på hela dagen vilket är skönt!

imorgon har jag bara ha en lektion, enligt mig. jag känner att jag förtjänar en sovmorgon eftersom jag är så duktig i skolan annars (???).

(& roliga jag som aldrig lägger in bilder men hur kul är det att alltid lägga in en massa google bilder?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0