nyduschad

Vaknade utav klockan vid 11 tiden. La kvar i sängen till tolv ungefär. Åkte in till körskolan så jag var där till ett. Träffade även på Emelie & Ida :) Sen körde jag med pernilla, lite landsväg och statskörning. När jag kom hem så gjorde jag lite teori och bytade lakan så nu är där fräscht i sängen! Dock skulle jag behöva städa lite också men det hade jag verkligen ingen ork till.

När alex kommer hem vid halv sju så ska vi äta och lite över sju kör vi till Nicolina och festar till det :) Får se hur vi kommer hem ikväll om det bli taxi eller vad det nu blir. Cykla tänker jag verkligen inte göra i denna stormen. Ha en trevlig fredag annars för det ska jag ha ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0