Soool!

Kan man något annat än att älska detta vädert? Har vaknat lite från och till denna morgonen så jag hoppade skolan. Vem vill vara i skolan när det är sånhär väder? Jag har iallafall legat inne vid poolen hos mamma och pappa och jag har också tvättat alla fönster på utsidan. Men nu sitter jag i solen på vår sida. När alex kommer hem ikväll vid sex tiden så ska vi dra igång grillen och grilla fläskfilé sen ska jag iväg och övningsköra med pappa. Imorgon är det väl skola igen...

Uuuusch hela denna månaden kommer där vara en del att göra.
Onsdag: Iväg med Alex och storhandla + handla saker till lördag.
Torsdag: Iväg med Alex mamma och klippa mig.
Fredag: Lugnt? antagligen inte...
Lördag: Upp i tid och fixa i lokalen till Alex 20års fest.
Nästa tordag fyller jag 18, då blir det släktkalas. Har inte riktigt bestämt mig och jag ska ha fest för mig själv men jag tror inte det blir så tyvärr.. Eftersom den 6maj åker vi till stockholm och helgen där efter är det fest igen och så fortsätter det resten utav månaden och sen är det helt plötsligt alla studenter? Jäklar vad tiden går fort. Men det gör ingenting för jag längtar liiite till hösten faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0