Ännu en ny vecka

Veckorna går jätte fort, men dock inte lika fort som helgerna. Men just nu känner jag bara för att ha ledigt i några veckor. Jag vill jobba de vill jag verkligen för jag behöver pengarna. Men tycker inte dom två lediga dagarna räcker till, man hinner inte slappna av. Men det kanske inte finns mycket jobb kvar så det är bara att ta de! Sen ska jag ju vara ledig lääänge!



Snart kommer iaf alex hem och då ska vi sova, känns inte lönt att försöka sova nu för jag kommer ändå vakna av att han kommer hem. Idag skulle ju jag egentligen sova när jag kom hem ifrån jobb men nej då ringer pappa och bjuder på mat (revben, potatisgratäng & kyckling ben) mums, men efter det körde vi till Staffanstorp och skulle kolla på möbler till vårt kommande uterum. Som pappa ska börja på nu i höst. Dock blev det inga, eftersom vi har andra planer :) Men det blev en annan sak som man ligger i (bild under), den är riktigt skön så den ska jag nog sno av mamma&pappa sen! :D



Vad som hände i helgen kommer jag knappt ihåg.. Man glömmer ganska fort, men i fredags åkte jag hem till Max&Sandra, där det blev lite dricka dock var det tänkt att vi skulle åka in till malmö festivalen men jag ångrade mig för jag blev jätte trött så åkte hem och somnade direkt. I lördags var det bröllop(visst ja), det var trevligt! Var i kyrkan kl. 15 sen vidare till lokalen men först en välkomsdrink på torget (i Svedala). Sen blev det mat, dans, lekar och drinkar resten utav kvällen!

Nu tänkte jag kolla vidare lite till innan han kommer hem och snor datorn ifrån mig, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0