måndag

Jobb imorse, redan klockan 6. Det var ganska jobbigt eftersom att jag somnade ganska så sent. Bestämde mig för att sova när jag kom hem men icke, la mig ner var jätte trött men sen piggnade jag till igen. Men nu ska jag snart bädda ner mig. Ska upp imorgon också..

På torsdag ska jag iallafall till frissan och färga håret och sen en vecka senare så ska jag sätta i en hårförlängning, dyr en sådan men det sliter inte på håret iallafall! :) Lägger kanske in bild på de då när det är gjort, men bara kanske. Nu har jag inte mer att skriva hejdå.





Detta är vad jag lever på just nu, blöööö! Men bättre de än att åka till vårdcentralen för att sitta där i flera timmar och vänta på pencillin som ändå inte hjälper förrän några dagar senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0