Onsdag

Är hemma just nu, ska snart iväg och ta något att äta och kanske damsuga bilen om jag orkar. Känner att jag börjar bli riktigt trött redan. Jobb imorgon igen, men snart är det helg vilket ska bli underbart!

Om jag inte har sagt något så har jag iallafall bokat tid till konsulationen på citadellkliniken, ska dit den 21 september, tyvärr den närmsta tiden dom hade och sen ska jag förhoppningsvis få göra operationen så fort så möjligt. För den 8januari åker jag till österrike. Fick också sålt moppen idag så har bara 5 tusen kvar på operationen vilket känns jätte bra. Plus att jag hoppas på helt ok lön nu :) Ja jag vill ju sätta i hårförlängning också.. Men kanske får vänta med det till min permenentning är borta? aja vi får se, kommer handla en massa kläder sen också!

Men nu ska jag rappa på alex så vi kan äta, för min mage kurrar nu. Sen ska jag nanna kudden så godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0