söndag

Igår blev ingenting som det var tänkt. Jag och Alex hade ingenting att göra men sen ringde max och sandra så skulle vi egentligen hem till dom och umgås lite. Men så blev det inte, mamma ringde och sa att dom skulle börja tatuera hemma hos krille och pernilla. Och vi stack ju dit direkt, blev lite snack, efterrätt och sen satte dom igång. Sandra började med att tatuera in sitt namn på foten och därefter gjorde jag samma sak. Efter mig gjorde pernilla också någonting på foten och tillsist var det max tur som gjorde en på armen. Så det blev inte riktigt som tänkt igår. Men det var trevligt :) Dock vet jag inte hur det kommer gå på jobb imorgon med dom skorna jag använder där :p men sånt man får ta.

Nu har vi precis ätit "frukost" och ska snart åka in till stan, eller telia. Sen hem igen och städa undan för sen kommer felicia och eken och då ska vi bestämma vad vi ska äta och sen ikväll kl 21.10 ska vi se på bio, sen direkt hem i bingen! :) Usch vad hemskt att det redan är måndag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0