fredag igen

Idag har jag hunnit med att plocka undan, diska, byta lakan och har även gått en runda på en timme ungefär. Är just nu ny duschad och ligger i sängen och kollar på tv. Men finns verkligen inte bra alls!

Imorgon är det lördag och då är det tänkt att tjejena ska komma hem till mig. Äta gott och dricka gott. Senare mot kvällen blir det nog också bad.

Nu kommer snart Alex hem för han har varit och sålt sin bil. Så nu får han köra min moppe till jobb ;) Vet inte vad som händer ikväll, alex jobbar hela kvällen så jag får väl roa mig själv. Hur nu det ska gå till..

Kommentarer
Postat av: cecilia

haha inte råd? prova sälja biljardbordet ;) haha

2011-02-19 @ 02:34:35
URL: http://ceciliaalinton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0