godkväll

Andrée och Alicia har varit här hela kvällen eller sen 5 ungefär. Har ätit tillsammans och kollat på tv så nu har vi tagit vår sista ciggarett tillsammans. imorgon börjar mitt nyttigare liv, ska försöka sluta med utemat och småäta och dricka.... nja vet inte riktigt om det blir ändring på det sista skulle inte tro det! måste försöka träna oftare också så man kan få upp kontitionen för den är verkligen kass!

Mer har inte hänt idag, varit i skolan bara. Nu kollar jag på  2 1/2 men och om en timme börjar big brother sen kommer älskling hem. Sen ska jag nog sova är riktigt jävla trött. Så godnatt, skriver mer imorgon om hur det är utan rökning! Kommer nog bli en massa klagande och sura miner framöver men så får det bli för mamma har lovat mig en överraskning i slutet av denna veckan om jag håller rökningen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0