hipp hipp hurra!

Kom nyss på att vi är lediga nästa vecka, vilken tur jag har haft. =D

- Först jullov i tre veckor
- Skolan en vecka
- Thailand tre veckor
- Skola i en vecka
- Lov i en vecka!

Sen är det antagligen som vanligt igen, buhu!

Helt fantastiskt vad bra man kan ha det !! Nu har jag precis badat med mamma och ätit middag. Blev ett glas vin också, mumma! Men imorgon är det skola igen från 9-4. Så när älskling kommer hem är det godnatt direkt! ♥



Och det här med alla hjärtans dag. Helt ärligt tycker jag inget speciellt om den dagen. Meningen är att man ska fira den med sin kärlek eller något i den stilen? Och man ska göra något romantiskt. Köpa rosor, choklad, bio, restaurang. Visst är det gulligt. Men varför ska det finnas en utsatt dag till att man ska göra sånt? Men jag klagar inte. Folk får tycka vad man vill om dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0