onsdag, en vecka kvar :(

Har kommit in till hotellrummet och lagt oss i sängen. tänkte sova en stund men jag blir bara ännu mer trött ikväll då så jag hoppar nog det. Men idag vaknade vi ganska sent, inte förrän halv tio och vid tio väckte vi mamma&pappa. Frukost och sen lämnade vi in tvätt. Efter det gick vi upp till ett annat hotell där Gun & Berra befann sig. Dom landade i Phuket klockan 9 imorse. Så vi gick ner till stranden och låg där lite sen gick vi till vårt hotell och åt lunch. Nu har dom gått hem och skulle sova lite eftersom flygresan blir man väldigt trött av kan jag lova!

Vad mer.... Jo vi sov ju över på PhiPhi från måndag - tisdag. Blev en natt där. Tur det för när jag och alex kom in till vår bungalow på kvällen var där en stor jävla kackerlacka. Så man la ju och tänkte på den innan man somna och direkt när man öppna ögonen på morgonen. Men annars var där faktiskt mysigt, dock var där inte tillräckligt med bra mat. Så jag eller alex hade nog inte klarat oss sådär jätte många dagar tyvärr. Men kvällen var jätte mysig. La vid stranden och drack drink och smirnoff ice. Dagen efter gick båten klockan 14.30 så vi var vid poolen den dagen. Stranden var verkligen piss där! Fy vad vidrigt säger jag bara!



Men när vi kom tillbaka till hotellet ( på hemmaplan ) så blev det duschen och sen vidare till Karlsson's, favorit restaurangen!

Vid 8 ikväll kommer Gun & Berra tillbaka till vårt hotell och då ska vi ut och äta. Idag blir det Charlie's , har varit där en gång men då var det inte riktigt hundra med servicen p.g.a att där var ett helt gäng. Men får ge det en chans till. Oj känner att det blev väldigt mycket text.. Sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0