underbara söndag...

Då var det söndag igen, men det gör ju faktiskt ingenting eftersom att vi har lov hela veckan :)

Idag har vi varit i hyby och varit på visningen. Jag hatar verkligen den familjen som lånar huset det av oss nu. Ni kan tänka er själva hur det såg ut; Dom har en stor hund (otroligt söt hund, men det hör inte hit) som tuggar på ALLT, trädeck, lister, ja allt möjligt. Och sen bodde där en kille innan i mitt gamla rum och han har målat graffiti på alla väggar i rummet. IDIOT SOM JAG SKULLE KUNNA STRYPA! Hur kan man som förälder tillåta detta när man HYR ett hus? Dom röker i hela huset vilket är riktigt jävla vidrigt. Dom sköter inte trädgården överhuvudtaget, dom parkerar sina 58 olika bilar på gräsmattan. Hagarna som var gröna och fina är där just nu absolut inget grönt alls. För där kör deras skitungar fyrhjuling. Massa med hack i väggarna, ja där ser helt enkelt förjävligt ut. Förstår inte att mina föräldrar kan tillåta att dom gör detta. Men när vi kastar ut dom så innan dess ska dom ha fixar allt! Det hoppas jag verkligen mina föräldrar håller fast vid!

(Bild på vad han har gjort. Och detta är inte ens hälften. )

Iallafall, ikväll är det big brother och det måste ju jag bara se. Antagligen kommer Cecilia ut här sen också så blir det tårta och gottgott. :) Ska snart in till mamma och pappa och äta Scones med revben, snuskigt gott! Jag får inte äta det med min pojkvän för han tycker att det är frukost.... Igår hade jag som sagt tjejmiddag/kväll hemma hos mig. Väldigt trevligt, blev också bad dock inte så länge som sist vilket kanske var bra (a). Bildera går tydligen inte att ladda upp. Men dom finns på facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0