Fredag 15.37

Vaknade imorse vid.. kommer inte riktigt ihåg. Men lite över ett kom Max och Sandra och hämtade upp mig, för jag och Sandra skulle träna. Sagt och gjort, när jag kom hem tog jag på mimmi ett koppel och gick en runda med henne. Och nu har jag precis kommit ut ur duschen. Måste försöka hitta kläder att ha på mig idag.. Känner att det kommer bli jobbigt att hitta det. Halv fem kör mamma mig till Sandra för vi ska ha lite tjejmiddag där hemma. Mysigt. Blir spel och vin.

Imorgon blir det en lugn dag tror jag. Lovat mamma att passa mimmi för dom ska ha gäster så därför blir det nog någon film antagligen. Men det får vi se imorgon , nu ska jag klä på mig och försöka hitta kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0