godnatt

Nu har andrée och alicia precis kört hem. Tog längre tid än vi trodde idag. Men  det gick bra ändå, vi blev klara så nu hoppas jag dom blev nöjda och glada :) Har varit fullt upp idag. Stress i skolan - hem direkt för att packa en del, och även tvätta lite - träning - hem och skrubba kroppen och raka mig - mat direkt när alex kom hem - sen somnade jag en lite stund... - sen kom a&a - nu är vi ensamma och tittar på two and a half men.

Hoppas man kan sova lite på flyget annars kommer jag vara död på kvällen imorgon. Eftersom när vi landar så är klockan 8 på morgonen i thailand och då har man hela dagen på sig att sola. Men det ska nog gå bra ändå :) Alex är i duschen sen ska vi sova. Så säger godnatt nu. Hinner förresten inte blogga imorgon. Så skriver så fort jag använder mig utav internetet när vi kommit fram. Kostar en förmögenhet bara...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0