måndag

Klockan 2 idag var jag och fick en ansiktsbehandling. Väldigt skönt faktiskt, förutom att noppa ögonbrynen. :( När jag var klar efter en timme gick jag till felicia. Snackade en stund sen kom mamma och hämtade mig. Blev mcdonald's var verkligen svin hungrig. (Dåligt) Nu har jag precis städat överallt. Skönt, så är det förhoppningsvis ganska rent när vi kommer hem igen. ( Om vi kommer hem, Flygrädd! :( ) Men det ska nog gå bra.

Imorgon ska jag till skolan klockan nio. Känner verkligen inte för det. Måste också fixa ledighet om det går. Inte så att man ställer in om man inte får ledighet?! Ska snart bädda ner mig i sängen och vänta på älskling ska sluta jobba. Hörs imorgon.

Jag älskar dig verkligen jätte mycket. Det vet du om! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0