Om bl.a min nyår!

Har precis varit och badat med mamma, skönt! I badet sysselsatte jag mig med att plocka av alla mina naglar. Har verkligen inte råd att betala det varannan månad längre.. Så nu börjar sparandet.

Innan var jag som sagt i skogen tillsammans med Sandra, Nicolina & Emma. Och såklart hundarna. Det blev en liten runda 2,6 km. Men det var riktigt kallt och väldigt jobbigt att gå där. Men annars var det skönt :) Nu sitter jag och glor på 2 1/2 män.

Nyår:
På nyårsafton var vi som sagt hemma hos Nicolina. Kom dit halv sex och då fixade dom lite där hemma och när alla hade kommit så började alla fixa med maten som var Oxfilé med kroketter och potatisgratäng med en massa olika såser. Riktigt gott var det verkligen! Efter maten så blev det spel och en massa skratt. Senare mot kvällen när klockan började närma sig tjugo i tolv så gick Jag, Alex, Emma & Linus ner till torget för att se vad som hände där. Det var verkligen en besvikelse. Inte alls mycket folk och inte alls många raketer. Men efter en massa kramar och pussar så gick vi tillbaka igen och då drack vi och snackade en stund till sen fixade vi skjuts hem av Martin. Somnade väl runt 3 tiden, så det blev inte för sent heller vilket var väldigt skönt. Annars hade jag verkligen en riktigt trevlig kväll :) Bilderna vet jag inte riktigt var dom blir av eftersom att det var Sandra som fotade så man vet aldrig när dom kommer upp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0