snart skola!

Idag är det redan torsdag och på tisdag så är det skola. Jag kan ärligt säga att jag längtar lite, men det är BARA för det närmar sig Thailand då.

Imorgon är det fredag och det ska bli skönt faktiskt. Även om det inte känns som någon speciel skillnad. Men ändå :) Nu ska jag snart börja klä på mig lite bättre kläder och sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.

igår:
När jag och alex hade tittat på film så körde vi mot anderslöv/trelleborg, de hållet. Vi skulle hem till Pia eftersom att min mamma och pappa var där. Så vi hälsade på en lite stund, blev ett par glas vin och lite onyttigheter. Vid tolv började vi köra hemåt. När vi också var hemma hos Pia så hade hon en bil till salu. Men den tilltalade inte mig speciellt. Men på söndag ( om den finns kvar ) så ska jag och pappa köra och titta på en bil till mig. Hoppas Hoppas Hoppas! Mer hade jag inte att säga.

BARA 13 DAGAR KVAR TILL THAILAND! HELT UNDERBART. Så nu får snön försvinna helt tycker jag!



( ibland måste man bjuda på sig själv. )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0