söndag! om möhippan

Lördag:
Som sagt så var det möhippa för Alicia. Vilket jag inte har skrivit något om. Men det började med att jag fick ställa klockan på kvart över 6, och sen gick jag upp och gjorde mig iordning och tog på träningskläderna. För halv åtta möttes vi utanför andrée och alicia. Gick upp och väckte dom. Då dukade vi fram frukost. En timme senare ungefär körde vi mot Malmö, där åkte vi till friskis och svettis så blev det ett träningspass med spinning! Fy bubblan. Jobbigt faktiskt och skav i ´piiiiip´.. Iallafall sen åkte vi vidare till Entré för att äta lunch. Sen vidare till big bowl och spela en timme. Efter det var det vidare till Emelie kompis. Där Alicia fick ansiktsmassage. (Det hade man ju inte tackat nej till ;)). Åkte sen vidare till Roland & Marina (Alicias mamma&pappa). Där det blev fundue. Alicia fick även göra en tårta med förbundna ögon. Även bestämma igredienserna med förbunda ögon! Men faktiskt blev den hyssat god, även om hon valde att ha morötter i..... ;)



När vi väl hade ätit så satt vi och snackade. Alicia fick svara på en massa frågor och fick även skriva en dikt till andreée. Ja lite sånt smått & gott.

Tyvärr fick jag inte fler bilder, glömde det helt! Men Emelie hade med sin systemkamera så förhoppningsvis kommer dom bilderna ut en dag :)


Men nu är det ju söndag, och Alicia & Andrée körde precis hem. Har gjort färdigt deras bröllops menyer. Vilket är en lättnad! Är bara en sak kvar som vi ska hjälpa till med :) Men mer har vi inte gjort idag. Dom har varit där nästan hela dagen så vi har bara tittat lite på tv. Imorgon ska jag iväg och träffa felicia, snacka och bara gå en runda. ( Om vädert tillåter). Godnatt på er iallafall, nu ska jag snart bädda ner mig i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0