tisdag (18.34)

Nu är alex i duschen. Vi ska snart bege oss mot patong. Solen är snart nere vilket är skönt! Vi tänkte kolla på lite ..... och .... ;) sen kanske hitta någon restaurang som lockar.

Mycket har inte hänt idag. Vaknade och det var molnigt så vi tog en taxi till karon och shoppade. eller ja det blev bara en bikini för min del. men alex fick handlat en hel del till sin mamma.

Igår var vi som sagt på utflykt, åkte till en ö som skulle vara jätte fin att snorkla på, men nja. Det var väl ingen direkt höjdare. Sen åkte vi vidare och fick snorkla ute. Ingen höjdare det med. Fiskar var där ju men det var verkligen inte så fint som jag har varit med om. Men klagar gör jag verkligen inte! Åkte vidare till något som hette Coral Island , där blev det mat och sen skulle vi stanna där i två timmar. Blev en del sol och bad. Dock inte det underbara fina som man sett det skulle va. Men inget fel på dagen annars. Man måste komma ut ibland och göra något :) Ska iväg någon dag på elefantridning i "djungeln" också. Måste bara hitta något bra.



Bloggar inte så jätte mycket. Har ingenting att skriva om. Blir mest sol - bad - sol - bad o.s.v. Därför lägger jag upp bilder på facebook ist. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0