Vissa borde kanske byta jobb...

Måste bara klaga lite. JAG VERKLIGEN HATAR VÅR SKOLA.

Man kommer till skolan, lektioner är inställda. Dom favoritiserar sina elever. När jag är i skolan är inte jag där för att jag ska gå till läraren för att berätta hur fina dom är i håret eller hur snygga deras kläder är? Snälla, det är bara patetiskt! Men det värsta av allt, vem som helst kan få mer än godkänt för det. Varför måste jag fjäska? idioter.. Då tänker ni kanske, men gör samma sak du också. NEJ det tänker jag inte göra. Punkt slut. Och vissa elever som skolkar, ja det gör jag med men bara för dom eleverna är roliga fjäskare o.s.v får dom mer betyg än vissa andra? Sånt kan jag störa mig på ordentligt. Istället för folk som verkligen försöker men inte har så lätt för att lära sig.

Vi har helt ärligt lärare som inte får luft när dom pratar. Dom pratar till luften är slut och sen andas dom, ni kan själv tänka er hur jobbigt det låter. Lärare som bara står rätt upp&ner och babblar i över 90minuter. Det är jävligt irriterande! Det är ju inte direkt så att man lyssnar? Hur kan man ens anställa sånna människor? Dom kan ju inte ens sin sak. Dom gör hela lektionen otroligt ointressant och helt meningslös. Vad är meningen med att vara lärare om dom inte ens tycker det är roligt? Allt handlar inte bara om, hon/han hade bäst betyg i skolan, hon/han gick alla gymnasie utbildningar och kunde allt. (Ja allt vad det nu heter). För en lärare är inte en bra lärare för hon/han hade bra betyg i skolan? Eller kan allt! Finns en massa man skulle kunna ta upp men det kanske inte är så lägligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0