hemma

Kom nyss hem ifrån jobb, är riktigt trött i benen och ont i ryggen har jag. Men annars har dagen gått snabbt. Ska snart bädda ner mig i sängen om jag orkar klä av mig kläderna och släcka i taket ens... Ska ju snart upp igen känns det som. Får ingen mat idag heller, inte alls sugen på att sticka iväg och handla något eller ens göra något här hemma.

Imorgon när jag kommer hem ifrån jobb redan kl 4, ska bli skönt att inte jobba över! Då ska jag packa, duscha och äta. Sen kör vi mot hasslö, är väl där ganska sent eftersom jag tror att det kommer ta tid för mig att bli klar imorgon. Men det ska faktiskt bli skönt att komma iväg i helgen och förhoppningsvis ta det lite lungt, har man tur så kanske det blir sol där också? vem vet. Skriver den dagen jag känner för det, inget kul att skriva eftersom att jag jobbar hela dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0