torsdag 21/7

Snart helg! Vilket jag behöver. Har jobbat redan 40 timmar denna veckan så behöver sova ut denna helgen. Är ju inte speciellt van vid att jobba mycket?! men imorgon blir det fest hos Nicolina :) Hoppas på en trevlig kväll. Resten utav helgen blir det lugnt!

Kom precis hem ifrån jobb, skulle egentligen stannat till 6 idag också men både jag & emma kände att vi orkade verkligen inte! Ska snart börja med någon mat, får se vad det blir om jag orkar. Skulle städa nu också men det är inte kul del heller. Så ska kolla runt lite på datorn nu för det känns inte som man hinner sitta så mycket eftersom jag somnar redan 8-9 på kvällarna. Skriver när jag skriver



Visst har vi ett helt underbart sommar väder? Så trött på det så jag kan spy! Skulle ju egentligen till Hasslö denna helgen, men vi fick hoppa de eftersom vädert ska hålla på såhär hela tiden så det får bli nästa. Men visst det är ju tur att man inte har semester iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0