Var tar den riktiga sommaren vägen?

Imorse var alex iväg och köpte bullar så det blev frukost vid 8. Sen gick vi och la oss i sängen och tittade på en bra film men dock så somnade jag så missade den :( vaknade igen vid tolv och kände att jag inte kunde sova längre. Så gick upp och fick städat lite mer i bilen och sen körde vi och köpte mat till mimmi. Så nu väntar jag bara på att josefine ska höra av sig så vi kan åka till skogen med vovvarna :) Lite senare kl halv 6 så ska jag och mamma köra till nova lund, jag behöver verkligen kläder till midsommar på fredag för då är det fest :)

Vad som mer händer i veckan vet jag inte än. Men det får vi se. Ha de fint!



Nu vill jag har riktig sommar, förstår inte var den tar vägen? Det är ju snart Juli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0