lördag ( dag 5 )

Vaken redan tyvärr, ville sova lite till men nej. Ska väl snart upp och klä på mig. Om en stund ska jag ut och gå en runda, får bli en timme. Sen duschen och göra sig iordning. För ikväll ska vi hem till Emma och partaja :) Får verkligen hoppas jag klarar mig utan cigaretter. Därför blir det inte jätte mycket dricka för min del, jag känner mig själv :)

Igår kom Pernilla och hämtade mig vid halv två, vi var och körde lite överallt i byn och lite landsväg så nästa fredag är det dax för stadskörning. Var hemma vid tre tiden och då kom Sandra och vi körde vidare till vanningen och simmade. Efter det var det bara hem och byta om för sen kom alex hem vid åtta och Sandra och Max kom hit lite i nio. Så det blev tv, big brother och spel.

nu ska jag gå upp och klä på mig så man får någonting gjort idag också. hejdå på er och ha en trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0