måndag

har inte uppdaterat här alls. men har inte haft tid.

har precis börjat med maten inne hos mamma och pappa. blev kött och potatisgratäng. sen ska jag och mamma till skogen med mimmi, för jag känner att jag har ingen bra mage idag. har en massa att göra hemma idag också. städa diska och ja ni vet allt det där.

helgen:
i fredags var det fest för cecilia som fyllde 18år. ja det var trevligt, tror jag? helt ärligt var jag väldigt onykter men det är sånt som händer. har också fått höra att jag inte var den enda. var hemma lite över 4 på natten och somnade runt 6. så i lördags blev det lungt. på kvällen cyklade jag och mötte emma för att vi skulle köpa godis (chips, morötter och dippa, mumma!) och vi hyrde även film. lite i 12 så körde vi emma hem och hämtade mamma och pappa sen blev det sängen direkt. (jag mådde som jag förtjänade om man säger så)

igår var vi på millennium och åt. gott var det och mätt blev man sen åkte vi hem och tittade på big brother och så som på en vanlig söndag. beställde även ett par skor som jag blev kär i. måste bara använda dom för det känns som att jag har en hel garderob med högklackade skor som jag aldrig änvänder men dessa måste jag verkligen!



Beställde dom på Have2Have. Där fanns en massa skor, har aldrig varit inne och tittat innan speciellt mycket men det var det verkligen värt. Får hoppas att dom passar nu bara. Men fan, nu kommer jag sakna pengar i slutet utav månaden igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0