söndag kväll

Ligger i soffan och tittar på "dagen efter - melodifestivalen". Klockan åtta är det solsidan och sen time out och klokcan nio är det big brother.

Idag har Andree och Alicia varit här en stund och spelat xbox kinect en stund. Är ganska trött idag så ska nog lägga mig ganska tidigt. Börjar iofs inte förrän klockan 12 imorgon. Men nu ska jag se vidare för datorn slocknar snart. Godnatt



Eftersom det är så mycket snack om vinnaren eric saade, måste jag bara säga att han är väldigt snygg. Men helt ärligt så tycker jag inte att han har den bästa rösten eller den bästa låten. Men jag tror nog att denna kommer gå längre än vad dom andra har gjort dom senaste åren? eller ja, det vet man aldrig, det får vi ju se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0