söndag (lördag)

Igår Lördag; Åkte hem till therese och jocke. Jag och therese spelade lite kort och drack lite smått och klockan rusade och vid tio tiden var vi hemma hos emma. Hade en riktigt trevlig kväll. När alla hade stuckit ifrån emma vid kvart över ett plockade vi undan (jag, emma '& nicolina) efter det skulle vi gå på 80-tals fest, men icke där var det i full gång med städningen så klockan 2 blev jag hämtad av alex och åkte hem.

idag har jag sovit till kvart i två, sen kom alex hem vid fyra och efter en stund kom a&a hit. vid sex åkte vi och fixade med deras foto och sen blev det pizza. nu har jag precis tittat på big brother så jag ska snart sova, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0