step up

Hemma ifrån träningen (step up), känns skönt nu. Har duschat och fräschat till mig. Så nu ligger jag i soffan med tvn igång och datorn i knäet. Alex jobbar till halv elva och när han kommer hem blir det väl tvn en stund och sen sängen. Imorgon ska jag bli hämtad utav Pernilla, ska ut och köra för första gången eftersom vi inte har kommit igång med det än :)

Mer har jag inte att skriva. Jo det går bra med rökningen! Känner att jag kan klara av detta faktiskt, sugen är jag, jag är JÄTTE sugen. Men jag vill inte och jag vet att jag kan stå emot det. Har klarat av att vara borta från cigaretter i tre veckor innan så jag får ju inte vara sämre denna gången. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0