sista dagen som 17 åring

Imorse ringde klockan halv sju och en stund där efter körde alex mig till ingrid där jag mötte och alicia och nadir. Körde till veberöd och efter nästan fyra timmars jobb körde vi hem och jag gick till skolan och fick avslutat. Klockan fyra åkte jag hem till andrée och alicia och åt fondue. Dom lämnade mig för ett tag sen och nu tittar jag på big brother och lägger in lite bilder på facebook.

Imorgon fyller jag som sagt 18 år & det känns helt underbart. För på fredag åker vi till Stockholm. Mer har jag inte att berätta, men nu är det helg för min del. Ledig resten utav veckan! Vilket kan vara ganska skönt för jag har så fruktansvärt ont i min handled efter allt städande. Men att tjäna pengar är ju aldrig fel det heller! :)

( & SOM VANLIGT GÅR DET INTE ATT LÄGGA IN BILDER PÅ BLOGGEN FRÅN SYSTEMKAMERA)


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-20 @ 20:06:33
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0