tisdag & jag glömmer att blogga

Redan tisdag... Mycket har inte hänt än sålänge. Igår var det jobb och idag har jag övningskört. Ikväll ska jag med mamma och pappa till malmö och sen ska jag hem igen och sova tidigt!

Helgen: I fredags träffade jag Jessica. Efter att ha pratat med Jonas lite så bestämde vi oss för att åka hem till honom och förfesta och sen vidare till Hipp i Malmö. Och så blev det, var hemma halv 4 och då blev det bingen direkt!

I Lördags var det nästan samma sak där, förfestade hemma hos Jonas men dock med en hel del andra. Mycket trevligt, och sen vid halv elva åkte vi vidare in till Slagt i Malmö. Samma sak där, hemma runt halv 4. Så helgen har jag haft fullt upp. Men det har varit jätte roligt att umgås med min Jessica igen :)

Nu ska jag snart ta en dusch och fräscha till mig!



Fredag



Förfest Lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0