1a advent

emma sov här inatt och hon stack vid halv tio för att köra familj. så nu väntar jag på att hon ska komma tillbaka med bullar, ska bara slöa hela dagen! :)

igår var det väldens tråkigaste dag. åt middag hos mamma och pappa, sen kom alemo & eric hem till mig men eftersom vi inte kunde bestämma film så hyrde vi. men fan vad dålig den va, jag skyller faktiskt lite på eric där för han hittade den! haha piss var de. men under filmen kom emma hem till mig, hon la sig i sängen vid datorn för hon klarar inte skräckfilmer ;) (var dock ingen direkt skräckfilm). sen körde vi ut iallafall, träffade micke lite och hade bara allmänt tråkigt.

ikväll blir det julskyltning och bandy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0