börjar handla genom internet istället!

hemma ifrån stan, pisse skit! fick med mig hem en ring, ett halsband och ett par skor. jätte kul! inte vad jag behövde alltså. fick provat bh men det var den sämsta kärringen i världen som hjälpte mig. hon fattade inte att jag behövde en större, jag fick provat en men den var förliten i kupan och sen fick jag prova större men den var också för liten och sen fick jag en till, EN MINDRE! hur korkad får man va.. så nej jag skippar att köpa en tills jag känner att dom börjar få formen som dom ska ha. för om två veckor slipper jag helt!

annars vet jag inte vad som händer ikväll, har jätte ont i ryggen efter så mycket som vi har gått idag så nu ligger och försöker få bort de onda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0