fredag om exakt 19 minuter

blev precis lämnad ensam, alemo har hållt mig sällskap, emma stack efter bingolotto. jävla pisse skit! aldrig med bingolotto. man vinner ju ingenting? jag emma alemo mamma och pappa hade vars en lott, inte fan vinner någon av oss? äh, så är de.

nu ska jag sova faktiskt måste upp till jobb imorgon för det är fredag och det är alltid så underbart. man är på bra humör hela dagen! efter lunch iallafall ;) sen ska jag hem och kanske städa så slipper jag på lördag. blir iallafall en lugn kväll för jag orkar verkligen inte festa två dagar i rad. jo visst orkar jag men då är jag inte ett dugg sugen på lördag. plus att vi ska in till stan på lördag också (IGEN) känns som jag är där alltid. för på lördag är det förfest hemma hos mig, eftersom att jag tvunget måste släppa ut hunden innan vi sticker iväg. nä nu lägger jag ifrån mig datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0