igår/idag/nu

igår blev det 20 års fest för emma. kvällen gick väldigt fort! helt plötsligt var klockan 3 och då gick jag och la mig medans några satt där nere och snackade. sen vaknade jag, ingen aning om vad klockan var.. gick ner och satte mig i soffan sen satt jag och emma där några timmar sen blev det mcdonalds. efter det städade vi och sen satt vi igen, i soffan hela dagen. riktigt skönt att inte ha gjort något idag. fick även mat där hemma senare på kvällen eftersom att emma fyller år idag :) Grattis!

nu är jag hemma och skulle behöva sova, men när man väl ska det kan man ju inte. lägger kanske in bilder imorgon, blev några stycken fram mot natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0