sista dagen med tortyr bh och bröstband!

körde till frisören innan och så skönt det var! nu är det fräsch igen. sen körde jag till emma och fick en massa kläder så vi stack hem till mig så jag fick provat :) när vi var klara hemma så stack vi till mcdonalds, var bara tvungen att ha en varm oboy. sen raggade jag dit alemo & eric så träffade dom en stund. och nu har jag precis kommit hem ska snart sova för jag måste verkligen ha sömn!

som sagt får jag sluta med min bh och bröstband imorgon, det ska bli så underbart. men känns lite läskigt faktiskt, tur är fick jag köpt en bh i lördags. (75 h) haha, men skulle tydligen ha 70 i. aja, fler måste inhandlas så småningom!

på lördag är det törringe och jag är redan jätte pepp! haha, hatar törringe när jag åker därifrån men ändå ska jag dra mig dit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0