tisdag

Vaknade runt 12 som vanligt, måste verkligen komma upp tidigare! Vid 1 kom mamma in och då hjälpte hon mig och tvätta håret. När jag var nyduschad så klädde jag på mig och åt. En stund senare åkte vi till Landskrona där jag skulle på återbesök. Allt gick bra, blev av med tejpen så jag kan tvätta mig ordentligt. Dock ska jag ha kvar bhn i 2 veckor till. Men fick göra ett undantag för en kväll om jag ville ha en egen bh på mig och utan bröstband. ;) Får se hur det känns.

Efteråt åkte jag och mamma till hm i landskrona och kollade lite sen vidare till espresso house och fika lite. Sen tillbaka hem till Svedala, blev avlämnad hemma hos Sandra så där har jag spenderat min kväll :) Ikväll hoppas jag att jag kan somna! Trött på att ligga vaken hela natten och inte ha någon alls att prata med!



Jag vill ha helg nu!
Fick också reda på att jag egentligen inte får bära tungt på 6 veckor till!! kul att säga det till chefen? Nej jag hoppas jag snart kan köra bil så jag kan komma till jobb och testa jobba lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0