återbesök

Ligger i sängen just nu, alla somnar ifrån mig känns det som. Alla bara jobbar :( Hoppas verkligen jag kan sova inatt, har börjat få svårt för det för den dryga bh:n skaver in i kroppen och kliar! Men imorgon ska jag på återbesök så jag hoppas på att allt är som det ska. Vill även veta hur länge jag ska ha denna pisse bh:n. Men jag ska väl inte gnälla. :) Hade bara varit underbart om jag hade kunnat sova på sidan!

Men imorgon ska jag också försöka tvätta mitt hår själv, eftersom jag har fått gå till frissan innan för jag inte har klarat det. Men klarar jag det imorgon är det ju ett framsteg? Har inte mer att skriva nu.



vill verkligen kunna köra bil igen, hoppas det känns bättre efter imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0