ett tag sen nu

Det har ju hänt en hel del om man säger så, är tillbaka i singellivet. Och ja, det känns bättre och bättre för varje dag. Man får vända det till något positivt :) Har varit en del fester och en massa jobb så är nästan aldrig hemma iheller. Träffar och pratar med en del folk man inte har hört röken av på hur länge som helst så det är väl alltid trevligt.

Just ikväll är det bandy, så ska snart hämta upp emma så ska vi fixa mat. Annars är det ju söndag och det är alltid lika trist. Fast inte riktigt idag eftersom att imorgon är det sista dagen jag ska jobba sen ska jag vara ledig i någon vecka framöver :D Ska faktiskt bli skönt, hoppas jag. Kan kanske inte svara på de just nu.

Vet inte om jag ska ha kvar bloggen, känns skönt att skriva något ibland. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha kvar! jag brukar läsa :))

2011-10-17 @ 15:21:17
Postat av: Anonym

det innan var jag, sandra.. men namnet försvann såg jag :P

2011-10-17 @ 15:21:54
Postat av: Anonym

Jag snokar också haha

2011-10-20 @ 11:50:33
URL: http://corazon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0