livet leker

idag har jag haft besök, josefine har varit här och snackat skit. skönt att inte vara ensam. men det behöver jag inte vara, dock vissa man inte känner för att visa sig just nu för bara ;) men jag tar det som de kommer. händer ändå inte mycket annat.

på fredag ska jag och emma till mitt jobb och hälsa på, ska bli kul att träffa dom lite. och på lördag ska jag nog hem till therese för myskväll, om hon har blivit friskare och har ork. annars blir det lugnt, faktiskt skönt att det inte händer en massa runt om så man blir avundsjuk på saker man inte kan göra.

men nästa helg är det fest för emma :D då jävlar! haha kommer nog bara få i mig en cider eller två, antingen däckar jag eller så blir jag jätte full.. men det ska bli spännande. men nu på tisdag ska jag på återbesök :) ska bli kul får jag hoppas. är lite rädd att de ska vara något fel eller om ärren inte läker som dom ska. och jag hoppas jag inte behöver ha min jävla tortyr bh så länge till! öööörk.


Kommentarer
Postat av: Stockholm

Men du Lill-tjejen, man lägger INTE ut inlägg om en jävla tutt op pga att man har så dålig självkänsla att man känner att man behöver op sig.

2011-10-28 @ 09:20:16
Postat av: Louise

hahahah herregud vilket mes du är! luktar lite avundsjuka? stå för vem du är istället din nolla :)

2011-10-28 @ 16:53:17
Postat av: Stockholm

Vad är det du menar att jag ska vara avundsjuk på? Jag heter Maria btw, så nu vet du. Vill gärna uppmuntra dig till att tycka om dig själv som du är lite mer. Ett så pass stort bekräftelsebehov brukar sällan vara hälsosamt.

2011-10-28 @ 19:27:24
Postat av: Louise

Känner du mig egentligen, du skriver som det. Men det ligger mer bakom det än bara en jävla tutt operation

2011-10-28 @ 21:34:20
Postat av: Anonym

Hallåja värst vad någon är avundsjuk. Pinsamt att uttala sig om någon annan man inte känner.

2011-10-29 @ 12:30:07
URL: http://coranzon.devote.se
Postat av: Louise

Haha tja. Ja det är ganska intressant hur man kan orka lägga sig i så :)

2011-10-29 @ 13:49:37
Postat av: Anonym

verkligen. Tror inte du mena att du ville ha bekräftelse för du har valt att skriva om de i din blogg, mer att du vill dela med dig till dina vänner som är nyfikna, ex jag :D Tycker det är jätte kul att du skriver hur det går. Intressant att följa en operation så. Vi hörs gumman.

2011-10-29 @ 14:08:16
URL: http://corazon.devote.se
Postat av: Louise

ja precis, finns ju folk som faktiskt tycker det är kul att veta ;) man läser väl inte en blogg man inte tycker alls är intressant? :p klart vi gör.

2011-10-29 @ 15:47:52
Postat av: Stockholm

Jag behöver inte känna dig, ditt bekräftelsebehov är uppenbart.

En stjärna till dig som ändå erkänner att min tes stämmer.

Josefine, du borde läsa på lite bättre vad avundsjuka är. Tips, kolla Svenska Akademiens ordlista (om du vet vad det är för bok dvs?).

2011-10-31 @ 09:17:39
URL: http://www.svenskaakademien.se
Postat av: Josefine

Du btw maria du har ingen blogg eller facebook man kan kolla? Vill bara se hur en sån människa som dig ser ut :) eftersom jag tror du är fake så de skriker om de!

2011-10-31 @ 14:21:20
Postat av: Stockholm

Bloggar inte. Facebook har jag men är dock inte vidare aktiv där. Jasså, nyfiken liten tös :)

Heter Johansson i efternamn. Jag har inget att dölja, har vuxit ifrån det där. Har du? ;)

2011-10-31 @ 16:36:55
Postat av: josefine videla

Kan du mena allvar? Hur gammal är du? du går in på en 18årings blogg och kommenterar att hon har dålig självkänsla. Ja det är väl därför man operarar sig för att bli mer nöjd med sig själv. om plastik operationer inte skulle varit så dyrt skulle så många fler göra det för att förbättra sin själv känsla. tycker det är en jätte fin grej att man kan göra det!! synd man inte kan fixa till bitter kärringar.

2011-10-31 @ 19:25:31
Postat av: Emilia

HAHAHA.. så patetisk människa. ''Maria'' om du stör dig så mycket, sluta läs? :) Det verkar mer skrika dålig självkänsla om dig som lägger ner tid på vad andra gör med sitt liv, du har nog världens sämsta självförtroende..

2011-11-01 @ 17:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0