snart igång igen

En hel vecka har gott och jag har ändå inget kul att skriva om? måste ha världens tråkigaste liv. Nä kanske inte. Ikväll är det törringe igen, borde egentligen stanna hemma eftersom att jag blev frågad om att jobba imorgon men konstigt nog valde jag att spendera pengarna än att tjäna dom? Får iallafall se hur jag mår imorgon. Nu kommer snart Alex hem och då ska vi äta och sen klockan 7 ska jag vara hemma hos Emma för att förfesta. Är väl hemma inatt någongång.

Idag är det den 1 oktober och snart dax för operation! Längtar otroligt mycket men samtidigt är det helt sjukt vad nervös jag blir när jag tänker på det. Annars händer det inget annat kul denna månaden tror jag. Skriver mer när jag har något att skriva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0