söndag

vet inte riktigt om jag tycker det är skönt eller om jag egentligen ska gråta... men denna veckan kommer nog vara lite annorlunda för på onsdag ska jag ju åka till landskrona på konsultation. så förhoppningsvis får jag operations tid så fort så möjligt. (eller jag kanske inte får opereras alls, vem vet) men så ska jag inte tänka. imorgon är det ju jobb igen och det kommer nog gå ganska segt, plus träning på kvällen, behövs efter hela denna onyttiga helg.

vad som hänt i helgen är väl inte så jätte mycket, men i fredags så körde jag alex till malmö för dom skulle ha firma fest. sen gjorde jag absolut ingenting. sov en stund och hämtade dom igen vid två tiden, dock hittade jag inte så det tog lite längre tid... men igår blev det törringe vilket inte alls var bestämmt. skulle egentligen bara vara hemma med alex men blev rastlös så jag åkte dit med emma och nicolina. hade nog väldigt roligt... har haft det sämre idag tyvärr. men idag har även pappa haft kalas för han fyller år imorgon. så skönt att man ändå tog sig in i duschen och fick fräsha kläder.

men nu är det idol så jag ska inte sitta här längre. skriver mer på onsdag om hur det blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0