god jul



Som sagt så är det julafton idag. Och emma sov här inatt så körde henne hem imorse, körde även micke hem. Sen har jag varit och lämnat julklapp till farmor så det också blev gjort.

Igår blev det rätt lugnt ändå, de sket sig det där med vit helg men det blev bara några öl så det gör ju egentligen ingenting! Var hemma hos putte en stund sen körde jag och emma hem till mig och tittade på tv, sen ringde putte så fick vi köra dom till stan. När vi väl svänger av till svedala så vill micke bli hämtad i malmö.. Så det var bara på motorvägen igen och inne hämtade vi micke och ron. Sen körde vi tillbaka till svedala och hem till ron. Efter ett tag så somnade båda två och det gick verkligen inte att få liv i dom så emma och jag stängde av musiken och släckte ner till dom stackarna ;) sen körde vi hem och sov :)





jag lovar, det gick verkligen inte att väcka denna människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0