måndag

jag verkligen hatar måndagar! eller ja tisdagar är nästan värre. skönt att det bara är fyra jobbdagar denna veckan och samma nästa vecka. idag och igår var jag och emma ute och gick, riktigt skönt, även om det inte är någon jätte framgång så är det skönt att lägga sig under täcket sen. har iallafall gått ner 5 kilo nu så det är ju inte fel ;) men mer ska det bli.

i lördags blev det slimminge, började hemma hos mig med emma putte micke och kim. sen vid tio körde vi och när vi kom fram fick vi reda på att dom inte sålde dricka så då var emma kim och micke tvugna att köra tillbaka (vilket nog var tur). helt ok kväll. men nästa helg blir vit, då det är julafton och jag orkar verkligen inte dra ut den 25e för jag vet hur sjukt tråkigt det kommer bli ändå.

lägger in bilder imorgon från lördagen, för det finns en del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0