snart helg igen!

har inte skrivit på ett tag, men har inte haft lust eller tid. efter jobb idag körde jag in till burlöv för att köpa sista julklappen, så nu är jag fattig och vill ha min lön! tur den kommer den 21e denna månaden :) sen var jag ute och gick med emma, sen blev det varm oboy på mcdonalds. nu ligger jag och ska sova, skulle gjort de för längesen för jag behöver ta igen sömn men så blir det aldrig för jag har inte tid nu förtiden.

helgen som var blev det såklart fest, gud vad ovanligt? haha nej men det är alltid trevligt. dock blev det väldigt sent! fick gå hem lite över 5 & när vi väl svängt in på vägen så kommer mamma. men denna helgen blir det nog lugnt, det behövs! fast man vet ju aldrig om det dyker upp någon roligare ;)

jag och emma ska iallafall boka resa till stockholm på fredag! ska bli underbart att komma ifrån och bara ha jävligt roligt. dock åker jag 5 dagar efter jag har kommit hem ifrån österrike, så vet inte om jag kommer vara speciellt sugen på fest? haha.









några bilder ifrån helgen
hoppas mina kläder från nelly kommer imorgon! blev en bh och två toppar. satan vad man blir fattig efter en bröstförstoring..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0