underbara fredag

slutade redan halv tre idag eftersom alla var bakis ;) men fick jobba till fyra men varför göra det när man kan gå tidigare? nu har jag iallafall precis städat, rensat i skåpet också så jag kan få in en diskmaskin! ska blir underbart. skiter ju i att äta för jag hatar disken! och så skönt det är när det är nystädat, jag har nog inte städat på flera veckor :o äckligt.. plus att nu har man ju en inneboende att städa efter också, men jag är van ;) & bortskämd som man är fixar mamma tvätten också. :) men nu ska jag ta det lite lugnt för sen blir det bandy i skurup, måste också göra mig iordning.

imorgon blir det fest! skulle egentligen på inflyttningsfest hos therese och jocke men det blev inte så. så jag och emma ska käka kina mat och sen kör jag emma och ida till jessica där det blir förfest innan festen hos martin. ska bli en intressant kväll faktiskt!

såfort golvet torkat ska jag bli klar, sen ikväll vet jag inte vad som händer mer än att hämta emma inatt (och några från hennes jobb). imorgon är det dax för systemet igen, fan vad jag hatar att jag inte pallar åka till tyskland! nä hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0