vilken helg?

I lördags blev det fest som sagt, började med att jag, emma och ida åt på kinarestaurangen sen stack vi vidare hem till jessica där det blev förfest. vid halv tio kom alemo och eric och hämtade mig och emma och körde oss till martin. och ja... mycket mer kommer jag inte ihåg! och det är ju tur det, för nu när man fått höra lite så är det inte lika kul. men jag hade nog roligt då? men alemo kom och hämtade mig, emma, sigge och micke vid halv fyra-fyra? minns inte riktigt men vi körde inom mc och sen hem och sov.

igår (söndag) var det inte lika kul, vaknade och hade 0.6 så emma fick köra så jag kunde få hem min bil. sen åkte vi hem och sov några timmar, sen vidare ut, träffade alemo och eric en bra stund. sen somnade jag halv tio igen :)

idag har jag jobbat, till klockan 5 vilket jag ska göra hela veckan. nu ska jag lägga ifrån mig datorn godnatt!



början på kvällen!



vet ni vad som skrämmer mig? detta var också i början på kvällen hemma hos martin. och värre blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0