nya tag

oj det var ett tag sen. kom nästan precis hem, har inte varit hemma på hela dagen nästan.

händer inte så mycket annars, har varit i stockholm jobbat och tagit det mest lugnt. i fredags blev det lite dricka hos benny en stund och sen stack emma och jag hem och sov hos mig. vaknade i lördags och var jätte taggad på fest. blev stan först och fick handlat en ny bh, dyrt men behövligt. sen på kvällen bestämde vi oss för att glo på melodifestivalen och dricka lite hos micke och så blev det. sen träffade vi en gammal vän, var hemma runt 3 halv 4 (stackars mamma som fick hämta). vaknade imorse, blev duschen och mat sen blev jag hämtad eftersom jag hade bilen i svedala. tittade på tv hos en vän sen käkade vi och sen blev det film. senare på kvällen blev det såklart varm chocklad med emma. :)

denna veckan blir jobbig, jobb 7 till 6 varje dag. får se hur man ska orka med allt. nu är det dags att sova iallafall.



älskade sommar, jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0