måndag igen

jobb idag, dock hade jag verkligen jätte ont i magen imorse så jag la mig i sängen på jobb i två timmar sen kunde jag jobba vidare. nu ska jag snart in till mamma och hjälpa till med maten sen ska jag och emma ut och gå om det inte regnar allt för mycket.

helgen har gått fort. i torsdags blev det ju tingvalla, i fredags bio och i lördags blev det fest igen. började med att vi inte hade någonstans att va så vi bestämde oss för att va hos mig. först kom micke, mb & higg. snackade lite och sen vidare in i annexet. sen kom även crona, carla & sigge. men eftersom alla var sjukt döda och tråkiga så stack vi till trelleborg. satt på tre lycktor i någon timme och sen skulle vi vidare till kräm men nej lille louise kom inte in så crona körde mig hem. var väl tur det så jag fick komma i säng, full & odräglig.

igår var det söndag och söndagar betyder alltid sova!

¨

hos sigge, innan tingvalla






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0